Test Fiesta ST-Line 1.0 ecoboost ST-line – Oddaja Volan

04. septembra 2018

Hočete, da ima vaša Fiesta pridih športnosti, pa vseeno nočete nabrite različice ST? ST-Line je najboljši približek, če šparovček ni tako debel, pa še vrhunsko izgleda z dodatki in v živi barvni kombinaciji s 17-palčnimi platišči.

Kako sta nas prepričali Fordovi Fiesti z opremama Vignale in Titanium, si lahko preberete med testi, tokrat pa smo pod drobnogled vzeli različico ST-Line, ki kupce nagovarja s športnimi dodatki zunanjosti in po želji tudi z bolj zmogljivim motorjem. Vstopni model namreč premore 1,1-litrski bencinski stroj, ki da od sebe 63 kilovatov moči, skupno 85 ‘konjev’, testni avtomobil pa je poganjal še nedolgo nazaj najmočnejši motor v ponudbi. Litrski trivaljnik proizvede 103 kilovate moči, torej 140 ‘konjev’, in 180 Nm navora že pri 1.500 vrtljajih. Je zelo poskočen in zvezno pospešuje, čeprav štoparica do stotice pokaže samo okroglih 9 sekund. Smo pričakovali še boljši pospešek, ampak pri sodobnih avtomobilih masa in prestavna razmerja naredijo svoje. Motor so tudi bolj zvočno zatesnili, da se sicer še vedno sliši njegova trivaljna dediščina, ampak manj moteče kot prej. Med pospeševanjem tudi ni čutiti nobenih motečih vibracij.

Šeststopenjski ročni menjalnik je nov in zelo natančen, takšen je tudi električni servo, ki je dovolj obtežen, da voznik s takšno Fiesto komaj čaka na kakšen ovinek na prazni cesti. Tudi zato je povprečna poraba na testu znašala dobrih 7 litrov. ST-Line je 10 milimetrov bliže tlom, pa kljub tršemu vzmetenju še vedno kar dobro prenaša neravnine. Odlična lega na cesti poskrbi za veliko vozniške zabave. Pomaga vektorska razporeditev navora, ki precej učinkovito zavira pravo kolo, da je oprijem optimalen. Ni ravno mehanska zapora diferenciala, je pa vsaj nekaj, da ST-Line leti.

Če se boste vseeno odločili za šibkejši motor, boste kljub temu dobili krasna 17-palčna platišča, športna odbijača in bolj zajetne stranske pragove, na notranji strani katerih bo zaščita z napisom ST-Line. V notranjosti ne bosta manjkala športna sedeža in spodaj prisekan volanski obroč, tudi aluminijast vrh prestavne ročice in aluminijaste stopalke ter za občutek športne utesnjenosti še temna stropna obloga. V osnovi ima Fiesta ST-Line v notranjosti 6,5-palčni zaslon multimedijskega sistema, ki deluje vrhunsko, vendar bi sam vseeno doplačal za večji 8-palčni.

Poglej video >

Fiesta je z novo generacijo dobila še kar nekaj novosti. Ne samo, da so na seznamu dodatne opreme ogrevan volanski obroč in sprednja sedeža, za več varnosti so na voljo parkirni senzorji s kamero za vzvratno vožnjo, sistem za prepoznavanje prometnih znakov in za samodejno preklapljanje med dolgim in kratkim snopom svetlobe luči, tudi sistem, ki opozarja ne nezbranost voznika. Vse to je v testnem avtomobilu naneslo na skupno 4.860 evrov dodatne opreme in seveda je zato cena testnega avtomobila narasla na dobrih 24 tisočakov, medtem ko boste za vstopni model odšteli dobrih 17 tisoč brez popusta. Ja, veliko, ampak če ga res hočete, boste dobili še dva tisočaka popusta, dobili pa enega vozniško najbolj prijetnih avtomobilov v razredu in nasploh.

Te vseeno zanima nova Ford Fiesta ST. Klikni.

Bi rad novo Ford Fiesto zapeljal tudi sam? Prijavi se na testno vožnjo.