Bencinski Focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema?

20. januarja 2019

O odlični vsebini novega Focusa smo se že prepričali, zato se zdaj srečujemo z večno dilemo. Sodoben bencinski ali prav tako sodoben dizelski motor?

BESEDILO in FOTO Matej Kačič, Avto.Finance.si

Vzporedno smo zapeljali dva najnovejša Forda Focusa s povsem različnima motorjema in ugotovili, da so razlike med dizlom in bencinarjem bolj simbolne; ali drugače: z nobenim ne boste zgrešili, le o svojih potrebah prej razmislite.

Focusa so pri Fordu v boj za kupce poslali s sedmimi motornimi različicami, po tremi turbodizelskimi (1,5- ali 2,0-litrski) in štirimi turbobencinskimi (1,0- ali 1,5-litrski) z razponom moči od 63 do 136 kilovatov (od 86 do 185 konjev), posamezne izpeljanke pa se lahko kombinirajo z odličnim osemstopenjskim menjalnikom.

Med vsemi smo za neposredno primerjavo vendarle izbrali tista, za katera verjamemo, da bosta najbolj sprejeta med kupci: 1,0-litrski bencinski Ecoboost in 1,5-litrski dizelski Ecoblue, ki ponujata moč 92 oziroma 88 kilovatov oziroma 125 in 120 konjev; pri vseh je serijsko na voljo tudi izbira vozne dinamike (eco, normal in sport), ki nekoliko prilagodi značaj motorja trenutnim razmeram oziroma želji voznika. Fordov litrski turbobencinar je večkrat nagrajeni motor, ki vozniku ponuja zmogljivost, ki bi jo pričakovali od veliko večjih običajnih motorjev. Čeprav je dobro znan tudi iz modelov Fiesta in EcoSport, inženirji niso zaspali na lovorikah in so ga za Focusa nekoliko posodobili.