Ford Tourneo Courier: Pri njem ne iščeš lepote, ampak koristnost

24. aprila 2019

Varčen, prostoren in udoben avtomobil. Zadaj je prtljažnik s prostornino do 708 litrov.

 

 

BESEDILO in FOTO: Aljaž Vrabec, Delo.si

So avtomobili, ki nikogar ne bodo navdušili z videzom ali izjemnimi voznimi lastnostmi, saj imajo povsem drugačno nalogo – koristnost. Takšen je Ford Tourneo, ki tudi v potniški izvedbi Courier ponuja veliko uporabnosti, vendar ne na račun udobja.

Že precej dolgo so na trgu primerki, ki so manjši kot veliki kombiji, hkrati pa se vozijo kot osebni avtomobili. To so lahka gospodarska vozila, ki obstajajo tudi v potniški različici, in med boljšimi je zagotovo Fordov model Tourneo Courier.

Primeren je lahko predvsem za družine, pa tudi za prijateljske ali poslovne družbe, ki potrebujejo več prostora za svoje športne ali gospodarske dejavnosti. Do druge klopi se dostopa skozi drsna vrata, kar je idealno pri parkiranju na tesnih prostorih, obenem lahko vsi potniki sedijo zelo pokonci na visokih sedežih. Zadaj je prtljažnik s prostornino do 708 litrov, kar omogoča dostojen prevoz raznorazne opreme, kovčkov, športnih rekvizitov, igrač …

Koristna je tudi prilagodljiva polica, saj jo lahko spuščate ali dvigujete, s tem pa prilagajate razporeditev, da so vsi predmeti v prtljažniku čim bolj stabilno in smiselno postavljeni, hkrati pri višji postavitvi povsem zakrijete svojo prtljago pred radovednimi mimoidočimi. Dobrodošla sta tudi nizek nakladalni rob in možnost poklopitve sedežev, tako da lahko dva potnika uporabita prtljažni prostor za prevoz še večjih predmetov ali pa ga spremenita v bivalnik za spanje v naravi. Tedaj je namreč za kar 1656 litrov prostora, malo manjše kose prtljage pa je mogoče zložiti še v sprednji odlagalni prostor nad voznikom in sovoznikom.

V 4,16 metra dolgem avtomobilu je za potnike dovolj prostora in se na sedežih dobro počutijo tudi na daljše proge. Pohvalimo lahko dobro zvočno izolacijo, saj se v zajetni kabini vsi med seboj pogovarjajo brez zvočnih motenj iz zunanjosti. Po drugi strani ima voznik več težav zaradi širokega B-stebrička, zato se mora pri spremljanju bočnega prometa nagibati z glavo naprej in nazaj, da česa ne spregleda.

Pod pokrovom delo opravlja zdaj že prepoznaven Fordov varčni litrski bencinski motor ecoboost. Iz sebe spravi okroglih sto KM (74 kW), kar je za umirjeno vožnjo povsem dovolj, za kakšno hitrejše pospeševanje v klanec pa zmanjka nekaj moči. Menjalnik je ročni šeststopenjski, poraba pa je znašala 6,8 litra na sto prevoženih kilometrov.

Na voljo je tudi več varnostnih asistenčnih sistemov, serijski so na primer zaznavanje pešcev, omejevalnik hitrosti s prepoznavanjem znakov in sistem za stabilizacijo vozila v primeru bočnega vetra. Med doplačljivo opremo so najbolj koristni senzorji in kamera za vzvratno parkiranje. Ko potegnemo črto, je dobrih 17 tisoč evrov, kolikor stane testni primerek, zelo razumna cena.

Več o Ford Tourneo Courierju >>

Vir: Delo.si