Prenovljeni Ford Ka+

06. avgusta 2019

Obnova Fordovega malčka je prijetno presenetila fanta iz Cestnega dirkača. Poglejte si vlog in preberite njun test novega Ka+.

BESEDILO Primož Makuc FOTOGRAFIJE Andraž Martinšek, Cestni-dirkac.com

Ford je znamka, ki poskrbi za vse okuse in vozne priložnosti. Izkusila sva bes mogočnega Mustanga, se preizkusila kot podjetnika s Transitom in preživela dopust z družinskim S-Maxom. Vsakdo najde model, ki si ga srce želi in mednje spada tudi novi Ka+. S prejšnjo različico se je Andraž že srečal, vendar so pri Fordu naredili kar dobro prenovo. Tako dobro, da je prijetno presenetil tudi naju.

Na sprednjem delu opazimo kromirano obrobo okrog meglenk, drugačen izgled sredinske mreže in za odtenek posodobljene žaromete. Priznam, če nisi dovolj pozoren razlike pri lučeh sploh ne opaziš. Podobna zgodba je tudi pri zadnjem delu, kjer opazimo pridih športnosti. Lažni zračniki na obeh straneh se preko črne plastike povezujejo do sredinskega dela. S temi malenkostmi je Ka+ postal malce bolj prefinjen.

V notranjosti je največja novost zagotovo multimedijski sistem SYNC 3, ki je velik sorazmerno z velikostjo malega Ka+. Priznam, res izgleda prikupno, ker zaslon ne zavzame toliko “prostora” kot pri večji Fiesti. Pri Fordu so dobro zastavili tudi ostalo dodatno opremo in jo razdelili v štiri različne pakete. Tako pri konfiguriranju tega malčka nimate večjih težav. Paket Cool&Sound namreč vključuje avtomatsko klimatsko napravo in že prej omenjeni avdio sistem SYNC 3. Kar logično ime paketa, kajne. Ob zimskem paketu se boste razvajali z gretjem sedežev in ogrevanim vetrobranskim steklom, ki res prav pride v zimskem času. Pozabite na to, da je trenutno zunaj preko 30°C.

Naslednji paket se imenuje udobje, kjer sta najbolj zanimiva zagotovo senzor za dež in zagon vozila brez ključa. Ja, Ka+ ima zagon motorja preko gumba na armaturni plošči. Pravi luksus. Zadnji paket bi sam poimenoval kar tehnični (pri Fordu se sicer imenuje paket za pomoč vozniku), ker vključuje električni pomik zadnjih stekel, ogrevani in električno nastavljivi&poklopni vzvratni ogledali ter zadnji parkirni senzorji. Kljub temu, da sodi Ka+ med najmanjše avtomobile, pridejo kar prav. Marsikdo se je na te pripomočke ali bolj rečeno pomočnike hitro navadil. Mednje sodiva tudi midva z Andražem.

Pri vsej dodatni opremi sva ugotovila, da nisva prav ničesar pogrešala. Ima tudi tempomat, ki pride prav tudi pri mestni vožnji. Najbrž že poznate rek: “ima vse, kar imajo veliki” in to drži tudi za tega malčka. Naredila bi le eno spremembo in sicer pri izbiri motorja. Na izbiro bi dodala slavni litrski trivaljnik EcoBoost, ki bi s 125 KM neizmerno poživil malega Ka-ja. Na izbiro imate tako (le) 1.2 litrski atmosferski bencinski trivaljnik (85 KM) in dizelskega 1.5 z močjo 95 KM. Midva sva vasice Vipavske doline odkrivala z bencinskim in ugotovila, da je za mestno vožnjo ta prava izbira. Pohvale si zasluži tudi 5-stopenjski ročni menjalnik, ki omogoča natančno prestavljanje. Motor malce bolj zadiha le v kakšnem klancu, kjer Ka+ prizna, da bi se bolje znašel z EcoBoostom.

Ka+ tistega pravega minusa sploh nima. Ford je s tem modelom namreč zajel tiste, ki potrebujejo manjši avto za v trgovino ali druge opravke. Preseneti te namreč še s prostornostjo na zadnji klopi. Ni prav nič manjši od tistega v Fiesti, pa čeprav gre za občutno manjši avtek. Ford, najbrž že veste kaj sledi. Imate najin “blagoslov” tudi za verzijo ST-Line ali ST.

Več o Fordu Ka+ >>

Zapelji ga na testni vožnji >>

Vir: Cestni-dirkac.com >>