Ford Custom mHEV znižuje stroške lastništva

11. novembra 2019

Ford, ki je št.1 v segmentu lahkih gospodarskih vozil v Evropi, je predstavil dovršeni 2,0-litrski motor EcoBlue m-HEV z nižjo porabo goriva za do šest odstotkov.

Ford je že marca objavil, da bo sredi leta 2019 na voljo izpopolnjeni kombi za prevoz oseb Ford Tourneo Custom, ki bo uvedel zmogljivejše in varčnejše 2,0-litrske dizelske motorje EcoBlue, inovativne nove pogonske sklope EcoBlue Hybrid in dovršene asistenčne tehnologije, med katerimi bo tudi aktivni parkirni pomočnik. Prva vozila so že na naših cestah.

Fordov dovršeni 2,0-litrski motor EcoBlue, ki za manjše stroške uporabe z dodatno optimizacijo omogoča zmanjšanje porabe goriva za do šest odstotkov*, je na voljo v novi različici s 185 KM in 415 Nm navora za odzivnejšo zmogljivost in večjo vlečno moč pri prevozu do devet potnikov in prtljage.

Izpopolnjeni Tourneo Custom je kot prvo vozilo v tem razredu na voljo tudi kot blagi hibrid z 48-voltno tehnologijo, kar bo z dodatnim zmanjšanjem stroškov za gorivo razveselilo lastnike in upravitelje voznih parkov. Na osnovi analize WLTP je poraba nove različice EcoBlue Hybrid predvidoma manjša za tri odstotke, največje prednosti pa so očitne pri mestnih vožnjah s pogostim ustavljanjem in speljevanjem.

Tourneo Custom zadnje generacije se je izkazal kot uspešnica v tako različnih skupinah uporabnikov, kot so ponudniki poslovnih prevozov, velike družine in ljubitelji pustolovščin ob koncu tedna. Zmogljivejši in varčnejši 2,0-litrski motor EcoBlue in možnost z edinstvenim novim pogonom EcoBlue Hybrid bosta zdaj poskrbela še za manjše stroške uporabe, da bo Tourneo Custom še bolj privlačen.

Avtor fotografij: Andrej Leban, Žurnal24.si

Večja izbira moči in prefinjenosti

V skladu z usklajenim preskusnim postopkom za lažja vozila WLTP je motor do šest odstotkov* varčnejši in izpolnjuje zahteve najnovejšega strogega emisijskega standarda Euro 6. Poleg nove različice s 185 KM je 2,0-litrski EcoBlue na voljo tudi v izvedbah s 130 in 105 KM.

Nova 48-voltna blagi hibrid (mild hybrid) tehnologija EcoBlue Hybrid je na voljo za izbrane različice z ročnim menjalnikom in je optimalno prilagojena za še učinkovitejšo porabo goriva. Vgrajeni zaganjalnik/generator s pogonom prek jermena (BISG) nadomešča standardni alternator in omogoča pridobivanje in shranjevanje energije med upočasnjevanjem vozila ter polnjenje 48-voltnega litij-ionskega zračno hlajenega paketa akumulatorskih baterij. BISG deluje tudi kot motor in z uporabo shranjene energije zagotavlja dodaten navor motorju pri običajni vožnji in pospeševanju, prav tako pa omogoča delovanje električne dodatne opreme vozila.

Napredna tehnologija Auto Start-Stop pogona EcoBlue Hybrid deluje v več situacijah, vključno z mirovanjem vozila v izbrani prestavi in pri vožnji pod hitrostjo 12 km/h do ustavljanja.

Vsi pogonski sklopi za Tournea Custom omogočajo tudi izbiro načina ECO za še manjšo porabo goriva. Ta funkcija optimalno prilagodi konfiguracijo vozila in nastavitve, da zagotovi največjo možno učinkovitost porabe goriva.

Tehnologije za pomoč vozniku

Med tehnologijami za pomoč vozniku, ki so prvič na voljo:

  • nadzor mrtvih kotov s sistemom za vleko prikolice, ki z razširitvijo območja mrtvih kotov ‘pokriva’ vozilo in prikolico z dolžino do 10 metrov;
  • aktivni tempomat z inteligentnim omejevalnikom hitrosti, ki s sistemom prepoznavanja prometnih znakov vozniku pomaga, da vozi znotraj veljavne omejitve hitrosti;
  • pomoč pri ohranjanju voznega pasu spremlja oznake na cesti pred vozilom in aktivno pomaga vozniku pri ohranjanju vozila znotraj voznega pasu,
  • aktivna pomoč pri parkiranju pomaga vozilo usmeriti v bočna in pravokotna parkirna mesta (in iz njih), voznik pa poskrbi le za pospeševanje in zaviranje;
  • sistem za preprečevanje trčenja z zaznavanjem pešcev s pomočjo naprej usmerjene kamere in radarja zazna ljudi ali vozila na cesti ter samodejno aktivira zavore, če se voznik ne odziva na opozorila; sistem lahko zdaj zazna pešce tudi ponoči, ko jih osvetlijo žarometi vozila.

Nivo opreme
Tourneo Custom je na voljo v konfiguracijah z osmimi ali devetimi sedeži in ostaja edino vozilo v segmentu, ki nudi šest individualnih sedežev z možnostjo ‘konferenčne’ razporeditve dveh zadnjih vrst za boljšo komunikacijo med potniki. Kupci lahko izbirajo med kratko in dolgo medosno razdaljo, daljši model nudi večji prtljažni prostor za tretjo vrsto sedežev.

Med ekskluzivnimi izvedbami je na voljo prestižna različica Titanium X, ki serijsko vključuje polno usnjeno oblazinjenje, SYNC 3 z glasovnim upravljanjem in navigacijski sistem, vzvratno kamero in biksenonske žaromete. Kupci, ki želijo izrazito dinamično vozilo s skladnim videzom, lahko izberejo različico Sport: ta združuje motor s 185 KM, celoten komplet dodatkov za zunanjost vključno z dvojno črto na pokrovu motornega prostora in unikatnimi 17-palčnimi platišči iz lahke zlitine ter delno usnjeno oblazinjenje notranjosti.

Želite izvedeti več o novem Tourneu Customu in o vseh Fordovih gospodarskih vozilih

Preverite zalogo Fordovih gospodarskih vozil

Prvi vtisi strokovne javnosti

Gašper Miš, oddaja Volan ob predstavitvi novega Custom mHEV ugotavlja, da ime ni prav nič komplicirano (blagi hibrid) in naznanja prehod Forda, med prvimi pri gospodarskih vozilih, v elektrifikacijo vozil. Svoje vtise zaključujejo z mislijo: »Kdor hoče biti zelen že danes, ima zdaj prvo možnost, kdor išče pravi hibrid, bo počakal na prihod Tournea Custom PHEV, ki bo lahko s pomočjo 13,6 kWh baterije prevozil tudi do 50 električnih kilometrov.« Več si preberite: Volan – domača premiera – Tourneo Custom mHEV

Andrej Leban, Žurnal24 ugotavlja, da elektrifikacija z velikimi koraki zajema tudi področje najbolj prodajanih dostavnikov oziroma velikih potniških vozil. Ford Custom prinaša boljši izkoristek in nižje stroške vzdrževanja.
Celoten članek si preberite na: Žurnal24.si – domača predstavitev – Tourneo Custom mHEV – Dostava ljudi in paketov – www.zurnal24.si